⭐ Téli akció! 10% kedvezményt biztosítunk minden termékre, limitált ideig. 🎅

Általános Szerződési Feltételek

Frissítve: 2024.12.27.

Jelen Általános Szerződési Feltétel

A következő terminológia vonatkozik a jelen Általános Szerződési Feltételekre (továbbiakban: ÁSZF), Adatvédelmi Nyilatkozatra és bármely felelősségkizárási nyilatkozatra, valamint bármely vagy valamennyi megállapodásra: ,,Vásárló”, „Ön” az Önre vonatkozik, arra a személyre, aki eléri ezt a weboldalt és elfogadja a Vállalat feltételeit. A „Vállalat”, „Magunk”, ,,Szolgáltató”, ,,Weboldalak” „Mi” és „Miénk”, ,,Szolgáltató” a MarinaButor.hu. (Szabó Norbert E.V.)-re utal. A „Fél”, „Felek” vagy „Mi” egyaránt utal az Ügyfélre és magunkra, vagy az Ügyfélre vagy magunkra. A ,,Webáruház”, a Szolgáltató weboldalaira, valamint azok aloldalaira és az azon nyújtott szolgáltatásokra, funkciókra és műveletekre és vonatkozik; (www.marinabutor.hu és minden aloldala). Valamennyi kifejezés az Ügyfélnek nyújtott segítségnyújtás folyamatának legmegfelelőbb módon történő elvégzéséhez szükséges felajánlásra, elfogadásra és a fizetés megfontolására vonatkozik, akár meghatározott időtartamú formális találkozók útján, akár bármilyen más módon, kifejezetten a feltételek teljesítése érdekében. Az Ügyfél igényei a Vállalat által meghatározott szolgáltatások/termékek biztosításával kapcsolatban, a Magyarországban hatályos törvényeivel összhangban és azokra figyelemmel. A fenti terminológia vagy más szavak egyes számban, többes számban, nagybetűs és/vagy ő/ő szavak használata felcserélhetőnek minősül, és ezért arra utal.

A Webhely regisztrációjával vagy használatával, illetve rendelés leadásával Ön kijelenti, hogy elolvasta, teljesen megértette, és elfogadja, hogy törvényes köteles betartani a jelen Szolgáltatási feltételeket, és be kell tartania az összes vonatkozó törvényt és előírást, amennyiben azok változhatnak időről időre.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

Kérem, tanulmányozza át az online vásárlás feltételeit tartalmazó ÁSZF-et, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti önmagára tekintve.

1. Bevezető rendelkezések

1.1 Felek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) kötelező érvényű, jogi szerződéses megállapodást képeznek a Vásárló és a MarinaButor.hu (Szabó Norbert E.V.)., Nyilvántartási szám: 59572806, adószám: 90386613-2-42, székhely: Magyarország, 1172 Budapest, Jásztelek Utca ép.: 32/2. között (Szolgáltató).

1.2 Jogi képviselet

Ha ezeket az ÁSZF-et egy vállalat, üzlet vagy egyéb jogi személy nevében köti meg, Ön kijelenti és szavatolja, hogy rendelkezik minden szükséges felhatalmazással ahhoz, hogy az adott jogi személyt kötelezze a jelen ÁSZF feltételeire.

1.3 Egyéb feltételek

A Weboldalon közzétett kiegészítő feltételek vagy dokumentumok kifejezetten beépítésre kerülnek a jelen ÁSZF-be hivatkozással.

1.4 Üzleti célú használat

A felek elismerik, hogy a jelen ÁSZF alapján nyújtott szolgáltatások nem fogyasztók számára készültek, hanem kizárólag olyan személyek és vállalatok számára, akik azokat üzleti tevékenységük keretében használják.

1.5 Vonatkozó jogszabályok

  • évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

2. Szolgáltató adatai és elérhetőségei

A Webáruház URL címe: www.marinabutor.hu

A Webáruház üzemeltetőjének (Szolgáltató) adatai:

Név: Szabó Norbert E.V.

Székhely: MAGYARORSZÁG, 1172 BUDAPEST, JÁSZTELEK UTCA ép.: 32/2

Nyilvántartási szám: 59572806

Adószám: 90386613-2-42

Levelezési cím: MAGYARORSZÁG, 1172 BUDAPEST, JÁSZTELEK UTCA ép.: 32/2

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

Telefon: +36-30-272-9157

E-mail: info@marinabutor.hu

Hétfő-Péntek: 08:00-19:00

3. Tárhelyszolgáltató adatai

Név: Hostinger International Ltd

Székhely: 61 Lordou Vironos str., 6023 Larnaca, Cyprus

Cyprus private limited company

E-mail: compliance@hostinger.com

4. Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre

A jelen ÁSZF a Webáruházban elérhető és megvásárolható termékek megvásárlására vonatkozik. A megjelenített termékek kizárólag online, házhoz szállítással rendelhetőek meg. A termékek adatlapján megtalálhatóak az egyes termékek leírásai, azok főbb jellemzői, illetve a termékek illusztrálására szolgáló képek. A megjelenő képek kis mértékben eltérhetnek a valóságtól, (például előfordulhat, hogy a színminta képe a valóságtól kis mértékben eltér, illetve a konyhabútor a képen látható mosogatótálcát, csaptelepet nem tartalmazza). A bútorok csak az összeszereléshez szükséges csavarokat tartalmazzák, a falra rögzítéshez szükséges tartozékokat külön kell megvásárolni. Ezek az eltérések nem minősülnek a Szolgáltató hibás teljesítésének, és ezekről az eltérésekről a rendelés visszaigazolása előtt a Szolgáltató telefonon igyekszünk egyértelmű felvilágosítást adni. Az alábbi értékesítési feltételek kerülnek alkalmazásra minden, a Szolgáltató által bármely bútornak a vevő számára történő értékesítése esetén, minden vitás esetben a jelen szerződés feltételei az irányadók.

A Webáruházban többségében olyan bútorok vannak feltüntetve, amelyeket nincsenek raktárkészleten, ezért megrendelés esetén egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon, és egyeztetünk a szállítás várható időpontját illetően. A termékek bemutató oldalain található szállítási információk tájékoztató jellegűek.

5. Az általános szerződési feltételek elfogadása

A rendelés leadásával a rendelést leadó fogyasztó, illetve egyéb fogyasztónak nem minősülő Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF, valamint az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezéseit megismerte, és kifejezetten elfogadja azokat. A Webáruházban csak a 18. életévüket betöltött személyek adhatnak le rendelést. Az ÁSZF, valamint az Adatvédelmi tájékoztató az erre mutató linkre történő kattintással érhető el, onnan letölthetőek.

6. A vásárlás és megrendelés folyamata

A Webáruházban történő regisztráció a vásárláshoz nem szükséges. A Webáruházban regisztrált felhasználók és regisztráció nélküli látogatók közel azonos módon tudnak a termékek között böngészni és vásárolni. Az egyes elérhető termékek mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok és a termékek tájékoztató jellegű fotói is.

Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a Vásárló a „KOSÁRBA TESZEM”, ,,KOSÁRBA”, ,,HOZZÁADÁS A KOSÁRHOZ” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba tudja helyezi. A kosárba tetszőleges számú termék helyezhető el, amely önmagában még nem eredményezi az adott termék megrendelését. A kosár tartalma a menüsorban jobb oldalán fent található „kosár” ikonra kattintva megtekinthető, ahol a Vásárlók leellenőrizhetik a rendelésüket, amelyet a megrendelés véglegesítéséig módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja és mutatja a rendelés végösszegét.

A rendelési folyamat a „PÉNZTÁR” gombra kattintva folytatható, ahol Vásárlóknak meg kell adniuk az adataikat, beleértve a rendeléshez szükséges személyes adataikat is. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy amennyiben a Vásárló nem adja meg a szükséges adatait, úgy nem tud rendelést leadnia Webáruházban. A Vásárló kiválaszthatja a fizetés, a kiszállítás módját, illetve lehetősége van a megjegyzés ablakban további információkat, különösen a kiszállításhoz kapcsolódó információkat közölni (pl. kit, milyen telefonszámon hívjon a futár, mikor tudja a Vásárló átvenni a megrendelt terméket stb.). Az adatok a megrendelés véglegesítéséig és beküldéséig bármikor módosíthatóak, illetve az esetleges adatbeviteli hibák a megfelelő mezőre kattintással javíthatóak.

A „MEGRENDELÉS FELADÁSA” gomb fölött található linkek segítségével az ÁSZF és az Adatvédelmi Tájékoztató megismerhető, letölthető és kinyomtatható. A megrendelés a szállítási és fizetési mód kiválasztása után, az ÁSZF és az Adatvédelmi Tájékoztató elfogadását követően, a „MEGRENDELÉS FELADÁSA” gombra kattintva véglegesíthető. A „MEGRENDELÉS” gombra kattintva az Ügyfél nyilatkozata – kiválasztott termékre vonatkozó vételi ajánlata – elektronikus úton és végleges jelleggel megtettnek és a Vásárló tekintetében ajánlati kötöttséget eredményező jognyilatkozatnak tekintendő (a fogyasztónak minősülő Vásárlókat az ÁSZF és a jogszabályok szerint megillető általános elállási jogosultság fenntartása mellett).

7. Az adásvételi szerződés létrejötte

A megrendelés leadását követően a Webáruház először a megrendelés beérkezését e-mailen keresztül küldött automatikus üzenettel visszaigazolja, ami csak annak tényét rögzíti, hogy a Vásárló megrendelése a Webáruházon keresztül megérkezett a Szolgáltatóhoz, azonban ez a visszaigazolás nem minősül az ajánlat elfogadásának. Amennyiben a Vásárló azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés a Vásárló adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – a Webáruházzal e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben megrendelésétől számított 24 órán belül a Vásárló nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel a Webáruházzal a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg.

A Szolgáltató és a Vásárló közötti adásvételi szerződés a megrendelés feldolgozását követően, a Szolgáltatótól e-mailen megküldött végleges szállítási visszaigazolásának a Vásárlóhoz történő megérkezésével jön létre, (a szállítás visszaigazoló e-mail a Vásárló levelezőrendszerében történő hozzáférhetővé válásakor) amely egyedi szerződéskötésnek minősül és fizetési kötelezettséget von maga után. A végleges szállítási visszaigazolás tartalmazza, hogy a megrendelt termék várhatóan mikor érkezik be a Szolgáltató raktárába, illetve mikor kerül a Vásárlónak kiszállításra. A későbbi panaszkezelés és kommunikáció megkönnyítése érdekében javasoljuk, hogy a végleges szállítási igazolást mentse le.

A Vásárló a „MEGRENDELÉS” gomb megnyomásával leadott rendelése a megrendelt termék tekintetében, adásvételi szerződés megkötésére irányuló szándékot egyértelműen kifejező és a lényeges kérdésekre kiterjedő jognyilatkozatnak számít, mely nyilatkozatához a rendelés leadásától számított 15 napig kötve marad. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a megrendelést feldolgozza és az ajánlat elfogadását jelentő szállítási visszaigazolást mihamarabb megtegye, ugyanakkor felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy rendkívüli esetekben (pl. ideiglenes készlethiány esetén) a visszaigazolás hosszabb időt is igényelhet. A Szolgáltatót a Vásárló által megtett megrendelés tekintetében szerződéskötési kötelezettség nem terheli, a megrendelés visszaigazolását – pl. készlethiány esetén – jogosult visszatartani, illetve megtagadni.

Amennyiben a Vásárló fogyasztónak minősül és a megrendelésének elfogadása – azaz a megrendelés elektronikus úton történő visszaigazolása – legkésőbb a megrendelés elküldését követő 2 munkanapon belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg (az adott email címen nem válik hozzáférhetővé), a fogyasztónak minősülő Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség, illetve a szerződéses kötelezettség alól (ajánlati kötöttség alóli mentesülés). A Vásárló általi megtekintés időpontjától függetlenül a megrendelés tartalmának a Vásárló által megadott e-mail címre történő visszaigazolásával az egyedi szerződés abban az esetben is létrejön, amennyiben a Szolgáltató visszaigazoló email üzenetét az ajánlati kötöttség utolsó napján elküldi a Vásárló megrendelés során megadott e-mail címére.

Az adásvételi szerződés megkötésével a Szolgáltató vállalja, hogy átadja az adásvétel tárgyát képező termékeket és lehetővé teszi, hogy a Vásárló megszerezze a termék tulajdonjogát. A Vásárló a termék átadásával válik tulajdonossá. A Szolgáltató köteles a termékeket, ideértve az azokra vonatkozó dokumentumokat átadni a Vásárlónak. A termékeket a kiszállítás időpontjában kell a Vásárló részére átadottnak tekinteni.

8. Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, melyek forintban értendőek. Alapesetben Magyarország egész területén ingyenes a kiszállítás, azzal hogy a lakásba történő szállítás, valamint az emeletre történő szállításnak a megrendelés leadásakor külön feltüntetett díja van.

A Szolgáltató a Webáruházban található termékek vételárának egyoldalú – az árváltoztatás weboldalon történő megjelenítésével egyidejű – módosításának jogát a maga számára fenntartja azzal, hogy az adott rendelés Vásárló általi elküldését (MEGRENDELÉS gomb megnyomását) követően a megrendelt termék vételárát a Vásárló hátrányára nem változtathatja meg. A nyilvánvalóan hibásan feltüntetett ár esetén a Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést. Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül különösen: 0 Ft-os ár, kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 10000 Ft-os Áru esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 5000 Ft-ért kínált Áru).

Az elektronikus út alkalmazásából eredő rendszerhibákból és rendelésmódosulásokból fakadóan a Szolgáltatót, illetve a Vásárlót hátrány nem érheti, az így létrejövő többletkötelezettségek a Feleket nem terhelik. Szolgáltató, illetve a Vásárló jogosult az iménti okokból fakadóan téves, illetve hibás rendeléseket törölni, módosítani, illetve visszamondani.

9. Kiszállítás

A Vásárló a megrendelésben megadja az áru szállításához szükséges elérhetőségeit, azaz teljes nevét, telefonszámát, az áru átadási helyének címét, e-mail-címet és a számlázási adatokat. A Vásárlónak olyan címet kell megadnia, amely címen a Vásárló, illetve a termék átvételére jogosult személy elérhető, illetve a termék átvétele biztosított. A vásárlót terheli a felelősség, hogy a megrendelés visszaigazolását kizárólag az általa a megrendelésben megnevezett személynek hozza a tudomására.

A termékek kiszállításának várható időtartamát a termékek leírása tartalmazza, azonban a szállítási határidő minden szállítási típus és átvételi mód esetében esetén csak tájékoztató jellegű. A szállítási határidő módosulása miatt a Szolgáltató kizárja a felelősségét. A szállítás pontos időpontjáról a Szolgáltató a Vásárlót egy munkanappal a kiszállítást megelőzően telefonon értesíti. A bútorokat lapra szerelt állapotban szállítjuk. Javasoljuk, hogy ellenőrizze a termék színét és összetételét, amíg a kiszállítást végző munkatársunk a helyszínen tartózkodik. Előfordulhat, hogy a kiszállítás rajtunk kívül álló okokból (pl. útviszonyok, baleset, időjárási okok, vis major) az előzetes értesítés ellenére meghiúsul. Ilyenkor igyekszünk a Vásárlót az esetleges változásról a lehető leghamarabb tájékoztatni, és a kiszállítást a következő lehetséges időpontban ismét megkísérelni. A fogyasztó természetesen ezt nem köteles megvárni, és úgy dönthet, hogy eláll a vásárlástól. Amennyiben a Vásárló hibájából vagy a Vásárló érdekkörében felmerült ok miatt hiúsul meg a terméket kiszállítása, a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval az ismételt kiszállítás időpontjával kapcsolatban. Ha második kiszállítás is meghiúsul a Vásárló hibájából vagy a Vásárló érdekkörében felmerült ok miatt, a Szolgáltató jogosult elállni az adásvételi szerződéstől. Szolgáltató kizárja a kiszállítás késedelméből eredő felelőségét, ha kiszállítás a Vásárló érdekkörében felmerült ok miatt nem valósulhat meg.

A Szolgáltató a megrendelt terméket csak addig a pontig vállalja szállítani, ameddig a terméket szállító gépjármű szabályosan közúton el tud menni. A közvetlenül lakásba történő szállítást a Vásárló a rendelés leadásakor megrendelheti, mely szolgáltatás nem tartozik az ingyenes kiszállítás körébe. A termék kiszállítása és átadása a termék összeszerelését nem foglalja magában.

Az adásvételi szerződés megkötésével a Szolgáltató vállalja, hogy átadja az adásvétel tárgyát képező terméket és lehetővé teszi, hogy a Vásárló megszerezze a termék tulajdonjogát. A Vásárló a termék átvételével válik a termék tulajdonosává. A Szolgáltató köteles a termékeket, ideértve az azokra vonatkozó dokumentumokat átadni a Vásárlónak. A termékeket a kiszállítás időpontjában kell a Vásárló részére átadottnak tekinteni.

10. Fizetés

A Webáruházban vásárolt termékek esetén a Vásárlónak semmilyen előlegfizetési kötelezettsége nincs. Az Áfa tv. 166. § (2) bekezdése alapján a Szolgáltató számlát bocsát ki a Webáruházban történő vásárlásokról, amelyet elektronikus úton kézbesít a Vásárló megadott e-mail címére. A termék átadásával a Szolgáltató elismeri, hogy a vételárat a Vásárló teljes mértékben megfizette, és további fizetési kötelezettsége nem áll fenn a Vásárlónak nincsen,
A Webáruházban az alábbi fizetési lehetőségek közül választhatnak a Vásárlók:

  • Készpénzes fizetés átvételkor (utánvét)
  • Bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés átvételkor
  • Banki átutalás (előre utalás)
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés Apple Pay-el
  • Fizetés Google Pay-el

Készpénzes fizetés átvételkor

A Vásárlók kényelme érdekében a Szolgáltató, helyszínen történő készpénzes fizetési lehetőséget biztosít. Kérjük a Vásárlókat, hogy lehetőleg a pontos fizetendő összeget készítsék elő.

Bankkártyás fizetés átvételkor

A Vásárlók bankkártyával vagy hitelkártyával is fizethetnek a termék átvételekor. A terméket kiszállító futárunknál található kártyaolvasó, mellyel könnyedén elvégezhető a tranzakció.

Banki átutalás

Amennyiben a Vásárló a fizetési módok közül a banki átutalást választja, köteles a számla összegét legkésőbb a kiszállítás napjáig a Szolgáltató alábbi bankszámlájára megfizetni. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a banki átutalás jóváírásának időtartamát a szolgáltatónak nem áll módjában befolyásolni, ennél fogva a szolgáltatót az esetleges átutalási késedelemből fakadóan felelősség vagy helytállási kötelezettség egyáltalán nem terheli. Kérjük, az átutalási közleményben adja meg rendelésének sorszámát.

Amennyiben a Vásárló a megrendelés visszaigazolását követő 30 belül nem teljesíteti fizetési kötelezettségét, úgy a Szolgáltató jogosult a Vásárló értesítése nélkül a megrendelést törölni és a szerződéstől elállni.

Szolgáltató bankszámla adatai:

  • Címzett: Szabó Norbert E.V.
  • Bank: OTP Bank
  • Megjegyzés: Rendelésszám
  • Bankszámla szám: 11717009-22493983

Fizetés bankkártyával

A Vásárló megrendelési folyamat során azonnal tud fizetni, ha megadja bankkártyája adatait. A megrendelés véglegesítésekor a Vásárló bankkártyáját az esetleges kedvezmények levonása után megterheljük a ténylegesen kiszámlázott összeggel.

Fizetés Apple Pay-el

A Vásárló a termék vételárát közvetlenül Apple-fiókon keresztül is meg tudja fizetni. A megrendelés leadásakor a Webáruház átirányítja az Apple-hez, hogy engedélyezze a megrendelés értékének kifizetését. Amint a Szolgáltató értesül az engedélyezésről, a felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot és a szállítás megkezdődik

Fizetés Google Pay-el

A Vásárló a termék vételárát közvetlenül Google-fiókon keresztül is meg tudja fizetni. A megrendelés leadásakor Webáruház átirányítja a Google-hez, hogy engedélyezze a megrendelés értékének kifizetését. Amint a Szolgáltató értesül az engedélyezésről, a felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot és a szállítás megkezdődik

11. Számla

Szolgáltató a Vásárló részére a megrendelt termék vételárának kifizetésének igazolására, a fizetés és a termék kiszállítását követően elektronikus számlát állít ki, amelyet a Vásárló által megadott email címre elektronikus levél útján küld meg. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül, az ÁSZF elfogadásával a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki.

A fentieknek megfelelően a Vásárló a megrendelés leadásával és a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a hatályos jogszabályoknak megfelelően kiállított elektronikus számlát befogadja, valamint a Szolgáltató által küldött elektronikus számlát tartalmazó leveléből (e-mailből) letölti.

A Szolgáltató által kiállított elektronikus számlát a szamlazz.hu. látja el időbélyegzővel és digitális aláírással a Szolgáltató megbízásából. A Szolgáltató által kiállított elektronikus számla elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, amely a számviteli és az ÁFA jogszabályok által szabályozott és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az elektronikus úton kibocsátott számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az eredeti elektronikus számla, mint elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, hitelesen igazolja az adófizetéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek létét.

A kiállított elektronikus számla mindenben megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.

12. Fogyasztónak minősülő Vásárló elállási joga

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletnek megfelelően a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől a termékek átvétele előtt vagy az azt követő, illetve több termék vagy több darabból álló termék vásárlása esetén az utolsó termék vagy darab átvételét követő 14 napon belül. Vásárló jogosult továbbá a szerződéskötésre vonatkozó ajánlatát is visszavonni. A Vásárló elállási szándékát a +36-30-272-9157 (normál díjszabású) információs vonalon, elektronikus levél formájában, e-mailben az info@marinabutor.hu címre vagy a Szolgáltató székhelyére postai levélben megküldve jelentheti be. A fogyasztó az elállási jogát a jelen ÁSZF mellékletét képző elállási nyilatkozat-minta vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Amennyiben a fogyasztónak minősülő Vásárló úgy dönt, hogy a megjelölt, 14 napos határidőn belül az adásvételi szerződéstől eláll, ehhez elég a fent megjelölt elérhetőségek valamelyikén közölnie az elállási szándékát a Szolgáltatóval. A határidőben történt közléssel az elállás jogszerű és érvényes a fogyasztó általi egyoldalú jognyilatkozat megtételével is. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztónak minősülő Vásárló nyilatkozatát határidőn belül elküldi.

Az elállás jogkövetkezményeként a Szolgáltató legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre. Elállás esetén a Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Vásárló által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt a Szolgáltatót felelősség nem terheli. Ha a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ (a termék lakásba történő szállítását), a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn a Szolgáltató visszatérítési kötelezettsége.

Amennyiben a fogyasztó csak részben – csak bizonyos termékek tekintetében – áll el a szerződéstől, a Szolgáltató az elállással érintett termékek vételárát téríti vissza és az összekészítési díjat vagy szállítási díjat abban az esetben nem, ha az az elállással nem érintett további termékek vonatkozásában is felszámítandó. A Szolgáltató. mindaddig visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a Szolgáltatót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

Jelen esetben és a Szolgáltató gyakorlata szerint, a fogyasztónak minősülő Vásárló elállása esetén a Szolgáltató minden esetben vállalja, hogy az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül az elállással érintett terméket saját maga fuvarozza vissza, ennek a költségeit is a Szolgáltató viseli.

A fogyasztó kötelezettségei elállása esetén

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, köteles az kiszállított terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy az Szolgáltató által az kiszállított termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az Árut a határidő lejárta előtt elküldi.

A Vásárló a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Ilyen esetben a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan beszámítsa a termék értékcsökkenéséből adódó kártérítési követelését a fogyasztó vételár visszakövetelési követelésével szemben.
Elállás esetén a Vásárló a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 24. § (2) bekezdésének megfelelően.

A Vásárló nem jogosult elállni a szerződéstől a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdésében meghatározott esetekben. Így a Vásárló nem jogosult elállni a szerződéstől: olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; olyan termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztónak minősülő Vásárló elállási jogáról a +36-30-272-9157 (normál díjszabású) információs vonalon kérhet további tájékoztatást.

13. Termékvisszavitel és pénzvisszafizetés 365 napig

A Vásárló jogosult a Webáruházban vásárolt termékeket a fogyasztót megillető fenti 14 napos határidő lejártát követően is visszavinni, legkésőbb az átvételtől számított, illetve több termék vagy több darabból álló termék vásárlása esetén az utolsó termék átvételétől számított 365 napon belül a Szolgáltató erre vonatkozó feltételei szerint.

14. Kellékszavatosság, termékfelelősség és jótállás

A Szolgáltatót a 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet alapján a rendeletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkek vonatkozásában kötelező jótállási kötelezettség terheli (kötelező jótállás). A Szolgáltató 24 havi önkéntes jótállást biztosít a fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékekre, kivéve, amikor a Szolgáltató ettől eltérő – egyes termékek esetében akár hosszabb időtartamú – önkéntes jótállási kötelezettséget vállal az általa közzétett tájékoztató anyagok feltételei szerint, amelynek esetében az önként vállalt jótállás időtartama nem lehet rövidebb, mint a jótállás rendeletben meghatározott kötelező időtartama.

A 151/2003 (IX.22) számú Kormányrendeletben felsorolt 10.000 Ft elérő, de 100.000 Ft- ot meg nem haladó eladási ár esetén a jótállás időtartama 1 év, 100.000 Ft-ot meghaladó, de 250.000 meg nem haladó eladási ár esetén 2 év, 250.000 Ft eladási ár feletti termékek esetében a kötelező jótállási idő 3 év, amely esetben ezen termékekre e hosszabb kötelező jótállási idő az irányadó. A Szolgáltató önként vállalt jótállási kötelezettsége a rendeletben kötelezően meghatározott időtartamot meghaladhatja, amelyről az egyes termékek adatlapján ad tájékoztatást.

A jótállási idő a termék, fogyasztónak minősülő Vásárló általi átvételének vagy a termék beüzemelésének napján kezdődik. Amennyiben a fogyasztónak minősülő Vásárló a termék átadásától számított 6 hónapon belül nem helyezi üzembe, a jótállási határidő kezdő napja a termék átadásának a napja.

A jótállás, a fogyasztónak minősülő Vásárló jogszabályból eredő szavatossági és egyéb jogait nem érinti.

15. Panaszkezelés

Amennyiben termék kicsomagolása után gyártási hibát vagy a szállítás során történt sérülést észlel, kérjük, fényképezze le a sérülést, és küldje el nekünk e-mailben az info@marinabutor.hu e-mail címre, mi pedig igyekszünk a lehető leghamarabb orvosolni a problémát. Munkatársunk a lehető legrövidebb idő alatt, de legkésőbb 5 napon belül írásban felveszi Önnel a kapcsolatot, és ismerteti a lehetőségeket – fontos számunkra, hogy minden Vásárló elvárásainak megfeleljünk.
Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a felek a panaszról jegyzőkönyvet vesznek fel, amely a következőket tartalmazza:

  • a Vásárló neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Vásárló panaszának részletes leírása, a Vásárló által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a Szolgáltató nyilatkozata a Vásárló panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Vásárló aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Ha a kifogás rendezésének módja a Vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a Vásárlónak át kell adni. Ha a Szolgáltató a Vásárló igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a Vásárlót.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

16. Békéltető tesület előtti eljárás

Amennyiben X4. pont szerinti panaszkezelés nem vezet eredményre, a Vásárló jogosult a lakóhelye, tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy a kérelemben megjelölt békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Szolgáltató és a Vásárló közötti fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület eljárásának célja, hogy a fogyasztók (Vásárlók) és a gazdálkodó szervezetek, azaz a vállalkozók (Szolgáltató) között felmerült vitás ügyeket a felek között egyezséggel zárja le. Ha nem jön létre egyezség, akkor a békéltető testület a határozatával dönti el az ügyet, amelynél figyelemmel kell lennie a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítésére.

A békéltető testület – kivéve, ha a Vásárló személyes meghallgatást kér – a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás).

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében a Szolgáltató köteles a békéltető testület felhívására határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a Szolgáltató a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét köteles biztosítani.

A békéltető testület egyezség hiányában határozatot hoz, amely érvényét tekintve azonos egy bírósági határozat hatályával és nem teljesítés esetén végrehajtási záradékkal lehet ellátni, abban az esetben, ha:

  • i. a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi törvény a 36/C. § szerinti – alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy
  • ii. a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a 200.000,- Ft-ot, azaz kettőszázezer forintot.

A fenti eseteken túl a békéltető testület egyezség hiányában ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.

Fogyasztó panasza estén az alábbi békéltető testülethez fordulhat:

Budapest Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/ E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Baranya Vármegyei Békéltető Tesület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422 Fax száma: (72) 507-152 Elnök: Dr. Bércesi Ferenc Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu kerelem@baranyabekeltetes.hu

Borsod-Abaúj-Zemplém Vármegyeii Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek); 501-871 (folyamatban lévő ügyek) Elnök: Dr. Tulipán Péter Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. Horváth Károly Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312 Elnök: Dr. Vári Kovács József Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-217 Elnök: Dr. Bagoly Beáta Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15. Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745 Fax száma: (52) 500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2. Telefonszáma: +36 1 792 7881 Elnök: Dr. Koncz Pál Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu; www.panaszrendezes.hu E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

17. Fogyasztóvédelmi eljárás

Fogyasztói panasz esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló az alábbi testületekhez fordulhat:

További elérhetőségek és bővebb információ: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

A Vásárló az itt felsorolt hatóságokhoz is fordulhat panaszával valamint a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz is (www.nmhh.hu).

Az online leadott megrendelésekből adódó, a Szolgáltató és a fogyasztónak minősülő Vásárló közötti fogyasztói jogviták peren kívül is rendezhetők. Az ilyen peren kívüli vitarendezésre a Békéltető Testületek rendelkeznek hatáskörrel. A békéltető testület előtt folyó eljárásban a Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli.

Fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületekről, illetve elérhetőségeikről bővebb információ itt található: https://bekeltetes.hu

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:

  • Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testület
  • Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
  • Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10
  • E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • Telefon: +36 1 488 21 31
  • web: www.bekeltet.bkik.huA Vásárló ezen szervezethez fordulhat a Szolgáltatóval való vitás ügyei rendezése érdekében.
  • Ezen felül a Vásárlónakk a 524/2013/EU rendelet 14. cikkében foglaltaknak megfelelően lehetősége van az EU online vitarendezési platformját is igénybe venni, amit az alábbi linken érhet el:https://ec.europa.eu/odr

A szolgáltató ezúton biztosítja a Vásárlót arról, hogy az EU ezen vitarendezési platformjával együttműködik.

18. Felelősség kizárása

A Szolgáltató nem felelős a weboldal használatából vagy működtetéséből adódó károkért, vagy az alábbi esetek bármelyikéért, adódjon az bármilyen okból: az interneten küldött és/vagy fogadott adat meg nem érkezése; az internethálózat jelen szerződésteljesítését megakadályozó működési hibái; a fogadó készülékek vagy kommunikációs vonalak meghibásodása, bármely tartalom vagy adat elvesztése; bármely szoftver vagy weboldal meghibásodása; programhibák, rendkívüli események következményei vagy technikai hibák; ideértve a vis majort; valamint a vevő internetszolgáltatójának díjait is.

Szolgáltató továbbá minden felelősségét kizárja a termék megrendelése vonatkozásában létrejövő szerződéssel, annak teljesítésével és minden körülményével, valamint a termékek használatával összefüggésben felmerülő valamennyi közvetlen, közvetett, következményi és bármilyen egyéb kárért, kivéve azokért melyeket érintően a felelősség kizárása a jogszabályok alapján semmis.

19. Vontakozó jogszabályok

  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
  • A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet

20. Vis major

Egyik fél sem felelős a másik féllel szemben a Szerződés szerinti kötelezettségek teljesítésének elmulasztásáért, amely olyan eseménynek tulajdonítható, amely az adott fél ellenőrzési körén kívül esik, ideértve, de nem kizárólagosan bármely Isten cselekedetét, terrorizmust, háborút, politikai lázadást, felkelést, zavargást. polgári zavargások, polgári vagy katonai hatalmi cselekmény, felkelés, földrengés, árvíz vagy bármely olyan természeti vagy ember által előidézett esemény, amely rajtunk kívül esik, és amely a megkötött megállapodás vagy szerződés megszűnését okozza, és amelyet ésszerűen előre nem lehetett volna látni. Bármely fél, akit az ilyen esemény érint, haladéktalanul tájékoztatja erről a másik felet, és minden ésszerű erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy megfeleljen a jelen Szerződésben foglalt feltételeknek.

21. Változtatások

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ezeket a feltételeket időről időre saját belátása szerint módosítsa, és az oldal további használata azt jelenti, hogy elfogadja a feltételek bármilyen módosítását. Ha bármilyen változás történik az adatvédelmi szabályzatunkban, arról a kezdőlapunkon és webhelyünk más kulcsfontosságú oldalain bejelentjük. Ha bármilyen változás történik webhelyünk Ügyfeleinek személyazonosításra alkalmas adatainak felhasználásában, e-mailben vagy postai úton értesítjük a változás által érintetteket. Az adatvédelmi szabályzatunkban bekövetkezett változásokat 30 nappal azelőtt közzétesszük weboldalunkon. Ezért javasoljuk, hogy rendszeresen olvassa el ezt a nyilatkozatot.

© 2024 MarinaButor.hu (Szabó Norbert E.V.) Minden jog fenntartva.

Shopping Cart